Biznes, a media społecznościowe

facebookMedia społecznościowe zaczynają odgrywać coraz większą rolę w świecie biznesu. Każdy przedsiębiorca, który nowocześnie zarządza swoją firmą, korzysta z możliwości jakie stwarzają najnowsze technologie. Aktywna obecność w sieci, oczywiście odpowiednio zaplanowana, przemyślana i wdrażana w życie pomaga osiągnąć nieograniczone korzyści. Mowa tu przede wszystkim o portalach społecznościowych, które zastępują tradycyjne metody kontaktu firmy z jej mikro i makro-otoczeniem.

Oczywiście rozmowa telefoniczna czy korespondencja mailowa nigdy nie straci na ważności, ale nigdy też nie będzie miała aż takie pola rażenia. Największy portal społecznościowy – Facebook – jest portalem, na którym można za darmo założyć wizytówkę swojej firmie. Dzięki oficjalnemu funpage-owi  można dotrzeć do ogromnej liczby klientów, a swoją ofertę promocyjną zaprezentować w ciekawej formie graficznej (publikacja zdjęć i planktów), medialnej (publikacja filmików, muzyki) lub informacyjnej (publikacja wydarzeń, artykułów). Takie działania mają na celu nie tylko zwiększenie liczby wejść na stronę, ale także skłonienie odbiorców do podjęcia konkretnych działań: polubienia, przekazania informacji o promocji dalej, a w efekcie końcowym dokonania zakupu. Użytkownicy portali społecznościowych to osoby aktynie w sieci. Dlatego jeśli nasza oferta spełni ich oczekiwania i na pewno podzielą się swoimi wrażenia z innymi internautami. Zadbajmy o to by były to wyłącznie pozytywne opinie.